Update fran Hurghada!

Det har varit torrt har ja.. Men som ni kanske forstar sa har jag varit upptagen med att pussa pa min man. I sondags firade vi 9 manader tillsammans - oj, vad fort det gatt! Forutom under sommaren da vi inte sags pa nagra manader. Men ja, jag mar ganska ok (har nog fatt nagon slang av varmeslag, illamaende, feber och kallsvettas). Har faktiskt skrivit 2 inlagg men jag ser att de inte har kommit upp. Jaja.
 
De 7 forsta dagarna hade M tagit ledigt sa vi tillbringade dagarna pa stranden och kvallarna pa cafe (apostrofen funkar inte.. Perfektionisten inom mig grater lite), vilket saklart ar standard har. I forrgar satte vi oss pa nagot mysigt stalle med Ahmed och Ahmed (ja, alla heter Mohamed, Ahmed eller Hassan har!), rokte shisha, drack fanta och skrattade. Idag motte jag upp en av dessa Ahmed och lamnade runt cv. Pa kvallen, dvs for ett par timmar sedan, fick vi besok av en tredje Ahmed samt Tarek. Kandes lite sadar att jag inte kunde bjuda pa mer an kaffe.. Hahaha.
 
 
Anyway. Nu har jag och M suttit har alldeles for lange, men det blir val sa nar man inte haft tillgang till ordentligt internet pa ett jakla bra tag haha. Datornord som man ar. Ska forsoka fixa internet till min laptop hemma, sa har jag nagot att gora pa dagarna ocksa forutom att titta pa serier, lasa bocker och vanta pa att hjartat mitt ska komma hem fran jobbet!
 
 
Uppdaterar mer med bilder osv sa fort jag kan! Puss pa er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0