yesterday was the time of our lives

Vi har haft det ganska fint trots allt, dessa dagar då M varit ledig. I förrgår besökte vi Giftun/Paradise Island och jag fick snorkla igen, åå vad jag älskar det! Umgåtts en del med ett annat par från staden Tanta (?) som varit här en vecka på "honeymoon", det var första egyptiska tjejen jag pratat med, tror jag. Eller vi pratade aldrig direkt då hon inte kan engelska.. Men jag lyckades förstå att hon var 16-17 år när jag gissat på 23, brast ut i ett stort "WHAT?!" där vi satt på Mashrabia cafét. Tänkte mest på att hon inte går i skolan (ja det ska komma från mig), samt att hennes man såg ut som minst 30 bast.
 
Well well, vad ska jag mer säga. Har börjat drömma helt sjuka saker, drömt flera gånger om en "fd vän" och hennes familj som jag stod väldigt nära, drömt både bra och äckliga saker om M och våran relation, drömt om pappa, drömt om rivjärn. Haha ja osv. Tror jag känner mig väldigt ensam.. Jag saknar min familj och mina få vänner, och vill så väldigt väldigt gärna att en SVENSK person kommer hit omedelbums (Annica, jalla kom nu!! Dags för Hurgis istället för El Minya nu!))

Kommentarer
Postat av: j

eller kom hit älskling

2012-10-14 @ 13:27:42
URL: http://freedomtime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0