Lycklig tjej!

Igår var verkligen en lyckans dag! Hade först Skype-dejt med min syster - så skönt, roligt & välbehövligt. Dessutom fick hon och Mohamed prata med varandra för första gången vilket var sjukt kul, det betydde verkligen mycket för mig. :)
 
Och sedan.. *trumvirvel* så bokade världens bästa bästis (som råkar vara min) biljett hit till Hurghada, så om bara några dagar är hon här och skall spendera en vecka med mig, wihoo!! Åååhh jag är så glad så det är nästan löjligt. Jag har planerat ut typ allt vi ska göra hahaha. Jag är så intensiv men det där med att vara spontan är inte riiktigt min grej.
 
Idag har det inte hänt mycket, höjdpunkten är väl matlagningen, komponerade ihop en egen pastasås som faktiskt blev riktigt bra om jag får säga det själv, så nu hade jag tänkt käka lite framför något att titta på. Tyvärr kan jag ju glömma att få tag på mina seriers nyaste avsnitt pga världens segaste internet, så det får väl bli The Iron Lady som jag inte såg färdigt på igår. Tråkig film förresten.
 
 
Jag & C på min födelsedag @ Club Nordic, 2009
Uhh någon mer än jag som hade Sony Ericsson w660i? Älskade den mobilen, hade den i typ 3 år, och när jag efter ett utbrott slog sönder den i marken så köpte jag genast en ny från Tradera. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0