kuckeli-ku, klockan är 3

Önskar jag kunde vara lite mer öppen i denna bloggen, det känns verkligen som att jag håller upp en fasad här. Istället blir det extra extra grovt på den låsta bloggen, haha ni hade svimmat av typ. Eller ja man kan liksom inte tro sånt om mig efter att ha kollat in här i denna rosa, tråkiga bloggen. Har haft en del tvångstankar eller paniktankar som jag kallar det i vissa fall, och en av de är att jag verkligen mååste visa upp här att jag inte alls är sjuk, att jag faktiskt är frisk, jag är normal. Ett exempel, jag är alltså lite av en perfektionist när det gäller hur folk ska se på en. Men tror ni jag använder versaler och skit på den låsta bloggen? Haha nej det gör jag inte. Perfektionist my ass. Brukar inte ens läsa igenom texten innan jag publicerar vilket jag gör här typ fyra gånger innan det känns ok. Där får jag liksom 'go wild' så att säga. Och berätta sånt jag inte ens vill erkänna för mig själv. Vet inte riktigt hur normal man klassas som med alla störda grejer jag har för mig?

Från att jag var ungefär 5 år så har jag haft en paniktanke om att min pappa kan 'höra' mina tankar om han nuddar mig eller kommer för nära. Alltså vet ni hur påfrestande det är.. Då får jag panik och typ 'tänk inga sjuka tankar, tänk inga sjuka tankar' och så liksom småsneglar man för att se hans ansiktsuttryck och när han ser helt normal ut så blir man bara ännu mer övertygad om att visst fan är han mig på spåren. Haha ja jag fattar ju att det låter stört. En gång när vi satt i bilen fick jag sån ångest av det att vi fick stanna bilen och jag började kräkas som en galning. Jag var 8.

Nu blev det krig i hjärnan och jag orkar inte, hur kommer det sig att jag är så trött hela tiden men min hjärna vägrar sluta vara överdrivet hyperaktiv? BAHH vill slita av mig håret, det är som att tankarna bråkar om plats i hjärnan och det är verkligen överfullt, fatta det, jag kan inte ta in mer. Över till låsta bloggen..

Bild från början av året btw, innan jag blev ren. "50 zopiklon + 60 oxascand" hade jag skrivit över bilden vilket bara är så jäkla sjukt. Vill typ avlida nu när jag minns den äckliga, beska metall-smaken. Hade dock suttit fint med 20mg+60mg så man kunde få SOVA nån jäkla gång. Men nejnej så bra får vi inte ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0