Happy eid

 
Tjohej!
 
Bloggen har varit nere ett tag pga olika orsaker, mest pga att jag var med om en tråkig grej som gjorde att jag ville vara ifred ett tag och inte känna pressa över att jag 'måste' blogga. Har dock uppdaterat lite på den låsta bloggen då och då. Så under dessa dagar har jag bara tagit hand om mig själv, funderat på vad det är jag egentligen vill, behöver, och hur jag ska nå dit. Inte kommit fram till något vettigt svar än, tyvärr hehe.
 
Har så nedrans ont i ryggen, speciellt nacken och även magen :( Blä. Citodon tänker ju jag rent spontant men efter en väldigt liten överdos för väldigt längesen så fick jag veta att anledningen till att jag höll på att kvävas till döds var att jag tydligen är allergisk, haha där ser man! Fan det var en ganska hemsk upplevelse. Strupen kändes bara mindre och mindre, hur mycket jag än försökte fick jag ingen luft samtidigt som jag blev BLODRÖD i ansiktet pga att det svullnade upp. Såg ut som jag käkat kortison non-stop i 2 år typ. Kändes så i alla fall. En annan gång fick jag massa blåa (?) prickar över armarna. Jaja nog om det, helt enkelt - kan glömma smärtlindrande preparat då ibuprofen inte hjälper och det som är starkare får jag ju inte ta. Funderade på typ massage på nåt spaställe men känns lagom mobbat att gå ensam haha.
 
Tänkte lägga upp fler bilder men det blev alldeles för dålig kvalité, mitt internet är för segt! Damn you, Etisalat. Tyckte det var synd på så fina minnen så jag väntar tills jag har bättre uppkoppling. Önskar M kunde få ledigt åtminstone EN dag i veckan så man kunde göra fler roliga saker, men låter det rättvist eller ens humant att få hela fyra dagar ledigt på en månad?? Nää självklart inte, istället ska man slava flera veckor i rad och sedan få några dagars semester. "Klaga inte, lönen är faktiskt bra". Jo tjena. Studiebidraget är fan högre.

Förresten så börjar nu ännu en högtid. Så happy feast, eid eller vad det än nu är ni säger. Ska firas med att köpa nya kläder och vara extra snäll mot M, har lite dåligt samvete för att alla är med sina familjer under högtiderna vilket han också borde vara men istället valde han att stanna kvar i Hurghada för min skull.
Nu ska jag sätta igång med disken, känner mig lite småtrött också, kan det möjligen vara så att jag är blessed enough att få somna innan halv fem på morgonen?? Ååhh det hade varit så skönt att få sova en hel natt, som normala människor.


Hej så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0