Friskforklarad fran diagnos!!

Rattare sagt: DIAGNOSEN VAR FEL. Precis som jag sa fran forsta stund! "Nej, det ar inte fel, vi ar 100% sakra." Jag har gatt runt med denna diagnos i exakt ett ar, fran september 2011. Det har rort upp kanslor inom mig, jag har nast intill avskytt mig sjalv. Men innerst inne har jag som sagt alltid vetat. Just nu ar jag bade glad och lattad men samtidigt lite forundrad. Vad ar/var det for fel pa mig da? Nagot var ju inte ratt.
 
 
Idag ar jag dock en helt annan person, inte lika agressiv, jag ar lugn och ganska saker i mig sjalv. Visst kanner jag mig tom ibland och jag reagerar med starkare kanslor an de flesta andra, men inte sa att det styr mitt liv. Sa som det gjorde innan.
 
Jaja. Nu ska jag leta upp nagot lattlagat recept och borja bege mig hemat. Ikvall far vi besok av M's kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0