Countdown

Min käraste är här om ungefär 72 timmar, sick! Så jag börjar bli en mini-maniac här hemma. Idag vaknade jag dock upp med huvudvärk, kan bero på att jag inte somnade förrän fem imorse och vaknade upp flera gånger.
Ska se om jag lyckas kunna titta på Man U-matchen senare också, vi spelar borta mot Chelsea. Dessa poäng ska vi nog lyckas ta ändå, man ska ju inte underskatta de blåa men de saknar typ alla huvudspelare eller vad man skall säga. Terry är ju avstängd för att ha uttryckt sig rasistiskt mot mörkhyade så skulle vara intressant att se om Ashley Cole och vår Ferdinand skakar hand, jag hoppas det iaf, Cole är ju mörkhyad men försvarade Terry. Bröderna Ferdinand har dock sagt att de vill lämna allt bakom sig o jag håller med, att JT är en skit har väl inte undgått många men bättre att fokusera på spelet istället.
 
 
Och nu blev detta ett inlägg om fotboll haha vilket det inte skulle vara, bäst jag avrundar nu. Tänkte göra mig en liten brunch, varit så sugen på omelett med tomat, ägg och GRÄDDE helt sjukt så det ska jag göra innan M är hemma från jobbpass 1. Sen ska det städas, sopas, skuras, diskas, tvättas (kul att tvätta halvt ton kläder för hand.. Jättekul) och så vidare. Önskar jag hade min gosegris här som kunde pigga upp mig litegrann, han gör allting så himla mycket bättre och framför allt roligare <3 fnissar bara jag tänker på allt dumt han kan få för sig.
 
Min gosis, 1 år gammal bild. Alltså hur orkar man ens vara så liten och så obarmhärtigt söt?? Dööööör. Sjukt hur liten han var när jag fick honom. Nu får jag tårar i ögonen :( svider i mitt mammahjärta att vara borta från honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0