Breakfast at Arabia's

Förstår inte hur detta gick till men idag vaknade jag alltså redan vid 9:30? Jättekonstigt. Såg att jag fått ett stort, äckligt munsår (mer som en finne på läppen, blää) som dessutom gör förbannat ont, så det blev ett himla projekt att försöka få den se så liten och icke-äcklig ut som möjligt. Hela överläppen svider, jag brukar vara ganska chill på det där med småsår men huuja, gjorde sjukt ont att spräcka den och det i princip bara forsa blod inifrån läppen, hmm..  Jaja nu ser det mer ut som ett vanligt rött munsår än som en vit jäkla böld. HAHA usch vad äcklig jag är, jag ska sluta. Så blir det när jag är trött :p För inte trodde ni väl att jag faktiskt fick somna tidigt? Sist jag såg på klockan var den 03:58 imorse, men jag hörde inte böneutropen (som jag alltid gör och som förresten bröt ut exakt nu i skrivande stund, sammanträffande) som bryter ut vid 04:30.

Hur som helst. Tänkte ställa mig och laga lite pannkakor nu, vet bara inte om jag kommer kunna äta..
På tal om mat, här får ni lite bilder från måltider på Arabia. Mohamed var den som jämt serverade mig och såg till att jag var nöjd. Han lärde sig till å med min drink på 1,5 dag haha (som tydligen var konstig och ingen hade hört talas om något liknande), dvs vitt vin + fanta blandat. Och nu så bor vi ihop. Hur sjukt?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0