karenina

Helt otroligt, somnade tidigt inatt och vaknade strax innan 12 nu. Vad händer med mig?? Har liksom aldrig hänt att jag lagt mig innan kl 03, brukar vara den som blir småsur när M vill lägga sig såfort han kommer hem men nu är det liksom jag som däckat innan han ens är hemma haha. Kroppen känns väldigt mör och öm också, ungefär som innan man blir vidrigt sjuk och kan känna det i kroppen.

Jobbade över två dagar i rad så idag börjar jag lite senare, riktigt skönt. M kommer hem om ett par timmar och då börjar hans ledighet, den jäkeln tänker åka till Kairo typ imorgon kväll och lämna mig ensam här ett par dagar. :( Nä men det ska väl gå bra. Längesen jag var helt by myself så lite skönt ska det bli, men det värsta jag vet är ju att sova själv.

Hörde precis att en rysk tjej blev mördad igår här i Hurghada, i ett slagsmål. Fan, det är sånt som inte ska behöva hända någon, vare sig rysk tjej eller egyptisk man. Och det är exakt sånt här som ger oss så dåligt rykte, detta är faktiskt en turiststad vars enormt övervägande inkomst kommer från just turister, så jag trodde aldrig något sånt skulle hända här. I Sverige hör vi ju om mord och våldtäkter var och varannan dag, men jag kan lova er att sådant inte existerar i ens en tiondel skala här som det gör i Sverige.

Nä nu ska jag fortsätta fixa mig och kila iväg. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0