Trött/sjuk

Fruktansvärd huvudvärk. Magont som jag vet inte vad, tänk er den absolut värsta "lady problem"-smärtan x100000. Vaknade vid halv sex idag, dvs för typ en halvtimme sen. Gick hem tidigare igår från jobbet då jag helt plötsligt?? blev illamående, kräktes till slut och hade asont i ena njuren. Så sov typ hela dagen igår också. Haha M blev lagom förvånad när han kom hem idag på sin rast och hittade mig sovandes i sängen. Har inte ätit ordentligt sen ja.. Minst måndags, om ens det. Så ska verkligen försöka få i mig något, annars lär jag bara må sämre och sämre. MÅSTE till jobbet imorgon. Måste även handla ikväll.. Kylskåpet ekar tomt. Jaa intressant jag vet.
 
Nää vill inte sitta här mer. M gick nyss tillbaks till jobbet så jag lär väl fortsätta ligga i sängen och tycka lite synd om mig själv. Mörker och tystnad vill jag ha, eller min huvudvärk behöver det.

Ciao
 
Poppa popcorn för ett par dar sen från bara kornen, för första gången i mitt liv.. Stort steg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0