Prince, första jobbdagen, diet.

Sitter och kollar på bilder/videos. Hade gjort i princip vad som helst för att få pussa på honom och klämma lite på hans sötis-nos. Alltså han är så vacker, chihuahuor (stavning plural?) kan vara så jääkla fula haha jag vet, och det kan min lilla prins också vara ibland när han får till en sån där min. Men egentligen är han så himla fin, ni ska bara veta hur många kommentarer man får. Han är den finaste chihuahuan jag sett, inte för att han är min utan helt ärligt så är han det.
Han klarar inte av värmen här annars hade jag absolut haft honom med mig, åh min lilla gosis, ha honom springandes runt hemma, sova med honom ihopkrypen tätt intill mig, fanfanfan vad jag saknar honom.
 
 
Saknar min man också, shit vad konstigt det känns att inte träffa honom på hela dagarna nu när jag börjat jobba, eller ja det var ju första riktiga dagen idag. Jag gör egentligen ingenting, sitter mest bara där och.. Sitter, typ. Kul!
Blev tillsagd att jag måste ha vit skjorta eller liknande. Träffade Annica och fått testa hennes, bad till Gudarna att den skulle passa min lilla kropp för jag är så trött att ögonen går i kors och jag har ingen lust att gå ut vid midnatt och försöka hitta en vit damskjorta i Hurghada. Meeeen självklart var den lite för stor.
 
Har förresten funderat på det här med diet. Gymma går ju inte så jäkla bra här borta, och när M kallade mig för fet (notera; inte tjock - FET) kändes det lite som droppen. Måste verkligen få bort min gravidmage, och mina armar som alltid varit spinkiga börjar få lite hull. Inte alls ok. Kruxet är att hitta en metod som verkligen fungerar samt att det inte leder till någon ond cirkel för det där orkar jag inte alls gå igenom igen, att svälta mig 87 år för att sedan find myself i köket mitt i natten hetsäta som in i helvete och sedan kräkas upp allt. Minns att jag till och med hade en sån där hemlig äcklig jävla thinspo-bok, la upp massa pro-ana citat och bilder. Usch nej, dit vill vi icke. Haha FAN vad arga folk blev på mig när jag la upp bilder på bloggen (den låsta bloggen som förr varit öppen). Men det förstår jag ju såklart nu, vill själv förgöra allt som har med ätstörningar att göra och speciellt pro-ana är sjukt vidrigt. MEN det var inte det inlägget skulle handla om. Ohh mina splittrade tankar♥
 
Är sjukt hungrig haha, åt bara en egyptisk macka (sallad och potatis i pita-liknande bröd.. Konstigt men gott) på jobbet, ganska sent dessutom då jag vägrade sitta och käka som ensam tjej med ungefär 27 miljoner killar. Så nu ska jag göra något snabbt, kycklingpane & citronpasta come to mee eller kanske man ska be Mohamed ta med sig något från Mc Donald's eller GAD påväg hem.. Nej, jag kommer nog aldrig få bort mitt extrahull hahaha, älskar mat alldeles för mycket.
 
HAHA priceless att det ser ut som att jag verkligen stryper honom. Nädå, jag kliar bara lite. Älskar hans skägg och ögonbryn, kan inte sluta skratta varje gång jag lägger märke till det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0