Praktikdag

Helluu.

Trött tjej här med världens jävla huvudvärk, ungefär som vanligt då alltså. Blivit värre de senaste dagarna. Ändå fått en hel del gjort, och idag har jag spanat på ett receptionist-jobb, skulle egentligen prata med ställets GM och så men istället fick jag sitta där i 4 (!) timmar innan jag till slut fick lära mig att hantera receptionen litegrann och sedan tog jag första bästa buss hem. Värme + rastlöshet + nya intryck + ingen mat på hela dagen + för mycket rök = ingen bra kombination. Fast när jag skulle hem var det mörkt och KALLT, usch det blir till att köpa någon tunnjacka snart alltså.. Skulle gissa på typ 20 grader och vind, joobbig vind. Och jo det är ganska kallt när man har vant sig vid 35 grader.

Har ganska mycket ångest och saknar mina (o)vänner aka benso. Nä det e väl snarare fienden men ja. Saknar C, buhuu var hon tvungen att åka tillbaka. Saknar Dorna, det känns jättejobbigt att vara ifrån någon som man känt i 19 år. Men mest av allt saknar jag nog min hund.. Älskade snuttis. Bubblar upp massa känslor nu som jag ska spy ut på låsta bloggen. Woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0