@Mashrabia

Sitter på cafét och väntar på O. Försökte ta bussen själv till jobbet som ligger en bit härifrån, men det gick inte bra... Inte alls. Försökte i typ 25 minuter innan jag gav upp haha.

Allt är hur bra som helst mellan mig och M just nu, tilliten börjar komma tillbaka - sakta, sakta men säkert. Aldrig varit så säker på honom som jag är nu. Men trots detta så kan jag inte sluta tänka på all tid jag missar, känns som att jag kastar bort mitt liv litegrann och Gud vet att jag inte har råd med mer bortkastad tid och energi. Som min vän sa igår, livet går så fort och man måste egentligen alltid sätta sig själv först, även om det inte riktigt är vad man vill just nu.

Jaja, wish me luck första riktiga jobbdagen, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0