Hjärnsläpp på rubriker

En ganska bra kväll slutade i katastrof, har gråtit och önskat jag hade bara lite, lite pyttelite vanilj/hallonvodka till hands. Eller varför inte lite tjos. Nä så ska vi inte säga. Ååhh jag hatar denna pressen om att jag MÅSTE vara en bra tjej. Det är ingen som förväntar sig att jag ska falla tillbaka, konstigt nog, det känns som att det hade varit lättare om folk inte trodde på mig. Men denna gången gör man tydligen det. Och därför vågar jag inte göra något, inte just nu. För nu är jag en helt vanlig tjej som jobbar, tar bussen utan att tänka över det en miljon gånger, kan skratta på dagarna och såna normala saker. Det passar sig inte alls att vara som jag var förr. Haha tänk om jag skulle komma till jobbet efter att ha kalasat speed? Åh herregud. Ser det framför mig - hur jag inombords känner mig kolugn och typ harmonisk men egentligen babblar överdrivet mycket och är helt hyper. Det hade varit något, vi skojar nämligen lite på jobbet om att jag är 'lillgammal' eller vad man ska säga :p Hahaha. Men som sagt. Har bytt ut min pundar-hoodie och de slitna jeansen mot vit skjorta och kavaj. Har förändrats på utsidan, så när ska absen och längtan försvinna från insidan? När??
 
Jaja tänkte mest logga in och skriva av mig men är på bättre humör nu faktiskt efter att ha pratat med C och tittat på bilder från när hon var här ♥
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Börjar inte förrän vid 12 imorgon vilket är superskönt, men har ingen lust att gå och lägga mig bredvid M, för som ovan redan nämnt, det slutade inte så jäkla bra. Han sa något jäkligt opassande, vände sig om och somnade på dirren. Hmpff! Nästan så jag har lust att sätta ACn på kallaste nivån i sovrummet, stänga dörren och själv sova på bäddsoffan. Haha nä så elak är jag inte. Oftast..
 
"Egyptifierad" har man också blivit när man PÅ RIKTIGT skäms för att ta såna här bilder.. Men vad gör man inte för sina vänner?

Kommentarer
Postat av: j

absen försvinner aldrig

2012-11-19 @ 10:01:41
URL: http://freedomtime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0