Here's what I'll do

För det första måste jag bara få klaga på alla IDIOTER som skaffar djur för att behandla de som skit. Min granne till exempel har en hund stor som en buffalo (eller liten ponny, överdriver ej) och jag kan lova er att 99,5% av tiden så sitter den stackars hunden utelåst på balkongen och skäller. Varken rättvist mot grannskapet eller djuret. Fan, blir så sur.

Meen annars är det hyfsat lugnt med mig. Igår vart det middag hemma hos Annica & Mido, som på tal om djur har skaffat världens sötaste kattunge. Ååhh, vit och så fluffig! En riktig gose-katt, och jag har aldrig ens varit riktigt förtjust i katter. Började gnälla på M så fort han kom hem om att jag minsann också ville ha en katt, haha.
Sedan blev det till att vi stack ut på lite hejdå-drinkar & shisha eftersom Sarah åkte hem till Tyskland idag.

Drack typ en drink och mådde pyton när jag vaknade imorse, haha vad hände där? Min kropp beter sig inte normalt just nu. Läskiga blåmärken har dykt upp här och var ett tag nu, huvudvärk och trötthet som inte botas hur mycket jag än vilar/sover, och så märker jag att jag börjat dricka mycket mer (menar ej alkohol), då tänker jag såklart på diabetes då halva min släkt har det. Nää det hade varit förjävligt om det var så :( Alternativt typ cancer.. Har även halsbränna varje morgon. Haha om någon hobby-doktor därute har lust att diagnotisera mig så är det fritt fram, har bestämt att jag ska vänta ett tag till innan jag frivilligt pallrar mig till sjukhuset i detta land..
 
 
M @ Shade igår. Kvällens stora topic - förhållanden; hur killarna hade börjat prata med oss tjejer. Tydligen hade M varit jättenervös och fegat ur flera gånger innan han till slut började prata med mig. Och som jag även skrivit förr så är det populärt bland hotellgäster att vilja ta kort med personalen, och då en kvinna hade frågat honom så sa han nej eftersom att jag satt där och han ville inte att jag skulle tro något, haha hur söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0