Back to Reality

Uselt med update men som tur är så har jag vart upptagen med att må ganska så okej och ha det ganska så bra. Haft så himla kul, skulle kunna skriva en hel bok om den fina veckan. Och ÄNTLIGEN har någon annan från Sverige utanför min familj fått träffa M, började kännas lite löjligt faktiskt haha idag är liksom 11 månader vi hängt ihop och inte en enda utav mina vänner hade träffat honom innan. Men bästis och pojkvän kom bra överens med varandra :)
 
Underbara dagar, det var verkligen exakt vad både jag & Cati behövde. Att kunna dra svenska skämt igen var helt obeskrivligt skönt, skrattat så mycket att till och med Mohamed lärde sig dra ett typiskt svenskt skämt. HAHA. Vet inte hur kul det var för honom dock, att lyssna på två fnittriga ungdomar dygnet runt..
 
Men nu är hon tillbaka i gråa Sverige, M är tillbaka på jobbet och jag är tillbaka i rastlösheten & ångestens behåll. Tillbaka till verkligheten.
 
  
Vi har bl.a. solat, myst, gått på utflykter..

Kommentarer
Postat av: j

jag saknar dig så det gör ont. jag saknar zopiklon fyllorna. eller nej då åt vi imovane för då hade vi inte jobbig apodos. saknar allt jag vill pussa på dig bara

Svar: om du kollar din statistik är den typ skyhög för jag sitter och läser igenom dina gamla inlägg och nu fick du mig skratta mitt i gråten. och det gör så ont att sakna dig såhär för nu är det väl någon annan som har "min plats". som pratar med dig som jag gjorde, som kanske poppar med dig som jag gjorde, som pussas med dig som jag gjorde.
None None

2012-11-09 @ 21:02:13
URL: http://freedomtime.blogg.se
Postat av: j

jag kan inte se vad du har svarat :(:(:(

2012-11-09 @ 21:19:12
URL: http://freedomtime.blogg.se
Postat av: j

nu kunde jag läsa den du har på dina inställningar så det inte syns så markerade så kunde jag läsa. nä ingen har din plats och ingen kan fylla din plats. inte ens i närheten. jag har ingen. är inte vän med någon.
angelica har legat i min säng med mig några gånger denna veckan oså har jag cecilia men hennes pojkvän sa saker till mig i telefonen när han var full så vågar typ inte åka dit. inga andra har jag. har inte neche eller rosanna längre tex. nä jag har ingen. (jo cecilia men hon svarar inte på mina destruktiva sms)

2012-11-09 @ 21:21:27
URL: http://freedomtime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0