@ Vienna International Airport

Jag grät verkligen jättemycket på flygplanet så det blev obekväm stämning och flygvärdinnan frågade om hon kunde hjälpa mig med något så jag sa att jag var flygrädd haha sista jag är men så hon kom då o då och fråga hur det gick lol. Men jag grät för att jag inte vet när/om jag kommer få träffa M igen, och jag ser inte någon poäng i att försöka fixa upp allt utan honom. Anledningen till att jag ens vill fixa allt är ju hans kärlek, allt är ju pga honom, pga att han givit mig en rimlig anledning till att inte fortsätta allt destruktivt. Men nu är jag i Österrike och han i Egypten och allt är bara jättedåligt nu måste jag sluta skriva innan jag börjar gråta och det vill jag inte här o nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0