I could hear my heartbeat

Idag har varit helt ok, kanske till å med lite bra, men bara lite i så fall. Har pratat en del med A, hon sa att jag bör tänka med hjärnan istället för hjärtat. Att det är nu jag har lättast för att ändra på mitt liv, att jag inte ska låta tillfälliga orsaker (personer, relationer, andra omständigheter) avgöra resten av mitt liv. Det låter ju logiskt. Men. Jag har så otroligt svårt för att kontrollera mina känslor. Ju sämre jag mår, desto värre blir impulserna. Jag vet att jag KAN klara av alla kurser som behövs för sjuksköterske och sen läkare, jag vet att jag har den intelligensen om jag bara ger mig fan på det, skiter i allt annat och fokuserar mig. Men det är ju det, min fokus är åt helvete, den existerar inte ens. Jag vill tillbaaaaaaaaaaaks, nununu. Egentligen skiter jag i om det är Egypten eller Kina, jag vill bara bort. Och så vill jag vara nära M för han är världens bästa.

 


Visst fan har jag blivit brun? Plus att jag inte solat de senaste 2-3 veckorna! In yo face all y'all som alltid klagat på mitt pigment!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0