Morsdag utan en mamma

Har haft en mysig o vaarm dag i Slottskogen med min bobo men nu sitter jag i sängen o gråter. För att jag inte har nån riktig mamma, för att jag känner mig så fruktansvärt ensam, för att jag inte tror jag kan bli nöjd här någonsin, för att jag saknar mina kompisar i Egypten och framför allt så saknar jag min hund. Jag gråter för att jag inte vågar be om den hjälp jag behöver, för jag skäms över alla chanser jag sumpat, gråter för jag har ett tomhål inom mig som inte går att fylla igen med något alls, gråter över att det finns folk som ens njuter av att se mig gråta, gråter för jag är så jävla ledsen bara och för att jag är så jävla trött på att vara ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0