mmbop

Blev spontan träff med Ashi, bästa verkligen! Drog en catch-up på Le Pain, sen myste vi en stund på Chez. Vakten blev så himla osäker när han såg mitt provisoriska pass, det är ju bara ett A4-papper som jag fick i Kairo förra veckan HAHA. Efter något glas där så mötte vi upp Cati, älskling ♥ så satte vi oss på Old Corner och tog ett par glas till haha. Riktigt skönt att få träffa de som verkligen kan få mig att skratta, de som vet hur jag funkar och som jag inte känner mig överdrivet obekväm med. Men samtidigt gjorde det lite ont, det är inte lätt att se en av sina närmsta vara så sjuk, fan jag är så trött på sjukdomar/diagnoser, sjukhus, tabletter, kallelser och hela den karusellen. Suger gör det.

I alla fall avslutades kvällen med ett stopp förbi le Donk, ehm gå ner i vikt var det ja haha.. Nu är jag på något konstigt vis astrött, somnade 05 imorse och väcktes vid 11, inte okej. Men ska bli skönt att somna, jag mår inte alls bra, allting är kaos runt omkring mig och jag vill inte alls vara med i detta, livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0