Känns bra!

Igår satt jag i flera TIMMAR och kollade på "dumma" hemsidor så nu är jag mer taggad än någonsin. Det blir juice- och vattenfasta över helgen, kanske alkohol också men det skulle ge mig sån ångest. Visste ni att ca 1 dl vodka innehåller nästan 200 kalorier? Sjukt äckligt haha. Från måndag kör vi enligt kcal-schemat. Uppdaterat min ShapeUp också och skall köpa lite träningsgrejer. Har på mig ett par 23/24 jeans haha, dessa ska sitta som en smäck om ett par månader! De sitter helt ok nu men det kan bli bättre.. Det kan alltid bli bättre iofs men ja det tar vi då.

Nu ska jag ut och träffa min gosi Ghonche, bra för mig att komma ut i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0