jag vet vilken dy hon varit i

För minns du min fina i höstas, jag har åkt ambulans minst 50 gånger men varje gång är det jag som legat där bak. Nu satt jag i framsätet för första gången och skakade sönder av oro och ångest. Jag ville inte åka till Egypten för jag ville inte lämna dig och det borde jag inte gjort heller för 2-3 veckor senare stod jag på hotellrestaurangens terass och grät sönder när du berättade för mig i telefon om allt. JAG DÖR för du är så fin, jag har sagt det en miljon gånger men det är inte nog för du är verkligen världens finaste, förstå det, alla ska fatta det, jag kommer fortsätta skriva det tills alla har fattat och även efter hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0