I can only tell you what it feels like

Minns första gången jag skulle hem från Egypten, grät på flygplatsen så kom en kille fram och började snacka med mig. Han hade träffat nån tjej där också så vi satt och var ledsna tillsammans typ HAHA. Sen grät jag vidare på planet, som bilden demonstrerar.. I alla fall. Tror jag har hakat upp mig för mycket på det landet (nää äre sant Elly?!), måste nog tagga ner med allt romantiserande. Folk lär tro att Hurghada är världens bästa ställe men nej, det är det inte, det är en smutsig rätt tråkig stad faktiskt men som jag ändå av okänd anledning tycker om! Så jag rekommenderar inte folk till att varken flytta dit eller ens semestra. Åk till Sharm istället! Fräschare, finare, mycket mycket livligare. Dock är invånarna riktigt otrevliga, de flesta iaf. :)

Nuu ska jag nog sova efter denna långa dag.. Nighty nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0