Housewife

Heya!
Idag är jag fan på riktigt bra humör, kan bero på min mysiga dröm hehehe.. Haha skoja baa, ne men har i alla fall satt igång första rundan tvätt, måste titta till den strax. Det är andra gången i mitt liv som jag tvättar så får hoppas att det går bra.. Dessutom fick jag ringa pappa och fråga hur man sätter på skiten haha. Om jag ska förklara hur mycket tvätt jag har, så tänk er 3 stora sopsäckar fyllda. Det är fan sjukt mycket för en person :( Hehe men jag byter kläder typ 3 ggr om dagen.
I alla fall så ska jag även baka lite hade jag tänkt, vill prova en regnbågstårta för det vill jag fan ha på min födelsedag. Får jag en enda Frödinge-tårta till så slänger jag mig i väggen..

Omg nu låter tvättmaskinen som om den skall sprängas i miljoner bitar, måste nog kolla upp det, får uppdatera sen ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0