GLAD JÄVEL!

När jag vaknade idag så höll pappa på att städa frenetiskt, verkligen mer pedant än vad han brukar vara, så jag frågade förstås vilka som skulle komma över haha. "Det får du se sen" fick jag till, men jag tjatade såklart somfan, liksom hur jobbigt är det att bara berätta? Men så nu för någon timme sen hörde jag bekanta röster från övervåningen.. Sprang upp och JAA, min Skånemami är här!!!!!!!! Nu fattar jag varför det skulle vara en överraskning haha, Gud vad glad jag är! Jättekul verkligen! Hon är det närmsta jag har till en riktig mamma, det är hon som skäller på mig, läxar upp mig, tröstar mig, peppar mig, allt verkligen. Jag trodde egentligen att hon var sur på mig eftersom hon bad mig att inte åka tillbaks till Hurghada men så gjorde jag ändå det endast 3 dagar senare HEHE men nä allt är lugnt. Ska bli jättemysigt verkligen att få umgås med henne :) Jobbigt bara att jag inte kan dricka lika mycket nu och få ha ångest ifred men på något sätt så är väl det bra.



Vi på något nöjesfält i Turkiet haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0