Get outta your mind

Nu har jag lyckats lugna ner mig, och det förra inlägget känns jäkligt onödigt och impulsivt haha vilket det också var. Skypade med världens bästa kille nån timme, alltså jag DÖR vilket leende han har! ♥
Han har tydligen beslutsångest också för nu vill han att jag kommer hem haha, till Hurghada alltså. Han kämpade nästan mer än mig med att försöka få mig till Sverige, han ville verkligen att jag skulle komma hit och fixa upp allting. Men nu när han ser att det händer absolut ingenting och att jag är såhär () nära på att ge upp, så tycker han kanske det är lika bra att jag är där. Blir bara så frustrerad för han ska göra lumpen (det är obligatoriskt där) och det kan ta allt mellan 1-3 ÅR. Vad i helvete liksom?

Nej men nu snackar jag bara skit känns det som, pusshaj.

 


Disneyland 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0