Att göra utan att tänka

Jag tror inte det finns en enda människa som någon gång i livet undrat över sina egna val, sitt eget beteende. Själv brukar jag vara rätt duktig på att analysera och hitta möjliga orsaker, svar osv, men ibland - som nu, blir jag så jäkla frustrerad. Ett svinigt beteende jag har är att fortsätta/starta relationer (menar alla slags!) med folk på ett sätt som egentligen bara skadar mig och oftast även familj o andra jag bryr mig. Som om den nya relationen är viktigast, fast det inte är så. Detta förstår jag inte. Det är lite som om jag vill utmana ödet, typ som om en nykter alkoholist skulle börja hänga med ett gäng grova drogmissbrukare.
Varför måste jag välja just den personen? Fan så dumt. Nu har jag huvudvärk och skall lägga mig såhär tidigt för första gången på säkert ett år, gonatt hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0