Arg.

Har liksom haft en trevlig dag för första gången på läänge. Kommer hem för att kolla på matchen, är verkligen överlycklig över att jag har energi nog att bry mig, är glad över att jag vill göra någonting annat än att deppa i sängen. Men nej, alla börjar tjafsa med mig av nån jävligt skum anledning. Skiter i det. Någon tjafsar extra mycket, men jag försöker fokusera på matchen. Jag vill av hela mitt hjärta att Bayern vinner, men nej då vinner Chelsea självklart av att den spelare jag gillar minst eller snarare avskyr mest, sätter straffen. VARFÖR GÖR GUD SÅHÄR MOT MIG?!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Elly jag kommer inte in på din andra blogg, har du bytt lösen och kan jag då det isf ? :)

2012-05-20 @ 15:43:00
Postat av: Anonym

få *

2012-05-20 @ 15:44:12
Postat av: Elly

Du har lämnat varken namn eller mejl så jag vet inte vem du är men jag hade också problem med att komma in på den andra, fick försöka flera gånger innan det gick! Men som sagt det gick ändå till slut. Användarnamnet och lösenordet kan ju blandas ihop ibland så kolla det också :) säg till om du fortfarande inte kommer in

2012-05-20 @ 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0