20 maj 2012

Hola!

Har haft en myysig dag faktiskt! Begav mig över till A på eftermiddagen, vi tog en fika och chillade med tjejsnack osåå. Så ringer hennes man mitt uppe i allt och säger att han fått sluta jobbet tidigare, så vi mötte upp honom, åkte till hamnen och promenerade lite och tog en sväng med Älv-Snabben, shit riktigt längesen jag gjorde det! Nu är vi hemma hos de igen och håller på med en seeen middag, samtidigt som vi pratar om min födelsedag, fyller ju år om 10 dagar. Blir nog det vanliga, middag på Merci och några glas på nått chill ställe efteråt bara.
Om jag inte åker till Egypten innan dvs höhö.. Man vet aldrig med mig. Men har faktiskt kollat lite på biljetter, är sugen på att överraska älsklingen i Kairo, fan vad kul det hade varit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0