Två sjuklingar en lördagskväll!

Igår var jag hos läkaren och prinsen var hos veterinären. Allt var okej med honom :) förutom att han inte har tappat två mjölktänder. Dock inte lika bra med mig, har nämligen pissat blod i 3-4 veckor. Jag gråter nästan varje gång jag är på toa haha, fint snack.. Fick meds utskrivet och sådär, fan jag tror jag har mer än halva Apotekets utbud hemma. Men hoppas det blir bättre nu då! För annars skulle vi operera, haha och det vägrar jag.. Att opereras var faktiskt bland det jobbigaste jag varit med om. Men narkosen var riktigt rolig hahahaa i alla fall såhär i efterhand!!

Nu sitter jag och myser med min älskade vovve som har blivit riktigt stor, han var en liten skitunge när jag åkte och nu har han blivit en stilig ung man! Så vi sitter o pussas hihi, eller han pussar mig och jag läser min favoritbok för en miljonte gången. Tror jag är enda 18-åringen i Sverige som ens har hört talas om Svindlander höjder, jag menar det är ju en sån riktig klassiker, typ som Shakespeare osånt haha..



Sekalla, november 2011 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0