Sharm el Sheikh imorgon!

Surpriiise.. Haha jag vet, jag är galen! Kom liksom hem för typ 4 dagar sedan.. Men vafan alla sa att det var fint väder så jag längtade efter att få sätta mig på en uteservering med solbrillor på näsan, men nej, det har inte varit skönt väder en enda stund sen jag landade? Faalskt.. Sen så har jag inte varit i Sharm faktiskt. Så tänkte checka läget där =) alla säger att det är så mycket vackrare där. Det tror jag på redan, för Hurghada är ärligt talat inte alls särskilt fint.. Påbörjade byggen överallt, halvfärdiga hotell längs gatorna och alldeles för många säljare. Men jag är helt förälskad i min lilla fiskeby ändå!



Historia har alltid varit min starka sida.. Haha, 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0