Nu har jag fått nog!

Nu är det ta mej fan SLUT på detta mardrömshelvetet. I flera månader nu har jag blivit hotad DAGLIGEN, och nu det senaste även slagen. Jag blir spottad på, kallad för hemska saker och dragen i håret. MITT UTE PÅ GATAN. Finns det ingen mänsklighet i denna världen, ingen humanitet? Tänker inte ta emot ett enda slag till. I ain't a killer but don't push me, ungefär så känner jag just nu. Mått och mår riktigt uselt, jag ska inte behöva acceptera detta och det kommer jag aldrig att göra. Fyfan vad jag önskar att jag vore i Sverige just nu, få gosa med min älskade älskade hund och lillasyster. Så nu ska jag göra allt jag kan för att komma härifrån, mina pengar har jag blivit ifråntagen så vet inte riktigt hur det ska gå men.. I värsta fall får jag kontakta svenska ambassaden här.



(Ps det är verkligen inte min pojkvän som slår mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0