I Egypten!

Hehe konstigt va.. ? Nä men det är jätteskönt att vara tillbaks i Hurghada, värmen och få träffa alla vänner. Jag har det huur bra som helst här borta ska ni veta! Igår var jag och älsklingen på stranden, hade aldrig varit just där innan och det var hur fint som helst. Vi gick på gatan bland alla barer och krogar, så helt plötsligt alltså mitt på gatan så går han in mot någon "butik", jag tänkte bara vad i helvete? Men följde efter såklart och där "inne i butiken" ser jag stranden haha rätt fett! Som en helt annan värld bara en halv meter bort liksom :)

Och idag har jag bara chillat, låg på taket en stund och solade men det var så varmt att jag inte stod ut mer än någon timme hehe. Nu ska jag vila en stund innan vi ska ut på stan. Vet inte riktigt när jag kommer hem och Internetet här krånglar rätt mycket, men jag försöker uppdatera så ofta jag kan. Puss! ♥


PHHA - jan 2012


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0