Hurghada

Har varit lite krångligt med internet men nu har jag äntligen köpt trådlöst.. Sköönt! Är iaf i Hurghada nu, blev tvungen att ta bussen från Sharm eftersom båten blev inställd så istället för 2 timmar fick jag åka 11 timmar.. Inte så jättekul hah. Men härligt att vara hemma igen :) kom hit i måndags och dessa dagar har jag inte gjort någonting faktiskt. Men ikväll kanske jag hälsar på en kompis, imorgon är jag bjuden på invigning hos en annan vän som öppnar sin egna butik, coolt! Och så har en tredje vän varit med om en trafikolycka, för cirka tredje gången (!), ja jag säger ju att trafiken är hemsk här.. Han har inte kunnat röra på sig på en månad och det kommer fortsätta så i ett par veckor till, minst. Så honom måste jag hälsa på också.

Nää men tänkte bara kolla in lite snabbt, nu ska jag käka chicken nuggets & kolla på Muhtesem yüzyil, värd semester haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0