Framme i värmen

Uhh, det kändes som flygresan tog en evighet, fastän det var lika lång tid som det tar till Hurghada.. ? Men det var såå värt, för shit vad fint det är här! Alla som åker till Hurghada istället för Sharm gör ett STORT misstag kan jag säga haha.. Eller det beror lite på, eftersom det är riktigt svindyrt här. Hela staden präglas av lyx. Blev ju upphämtad i limo och frågade chauffören i vilken del av stan som var lite mer förort, han ba - Ehh vi har faktiskt bara 5-stjärniga ställen här.. HAHA förlåt då?

Min lägenhet är inte riktigt klar än så jag sitter ute i solen och chillar lite sålänge. Fick låna en kompis Internet och iPhoneladdare (min gick sönder för ca en månad sen.. segt), så nu håller jag på och för över go musik och hittar bilder från Hurghada.

Ett par veckor sedan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0