Vad är det för dag.. ?

Haha jag orkar inte. Har blivit så.. Ostress. Som om inget spelar roll längre. Men det är inte till fullo sant eftersom jag har en mycket speciell person i mitt liv som gör allt detta värt, jag bryr mig absolut om att försöka göra allt till det bättre för att vi ska kunna leva gott liksom. Ah om ni fattar? Bara det att jag måste träna bort min tendens till att attackera vid första lilla irritationsmoment eller misstanke. T.ex. så höll jag på att skriva årets verkligen rage-sms (angående ingenting egentligen) när jag från ingenstans får sötaste meddelandet ever, smälte lite inombords. Tur att jag inte hann skicka haha!

I alla fall så har jag ett litet dilemma. Jag vet inte om jag ska ta mig hem till pappa ikväll eftersom vi har gäster från Tyskland, känns lite oartigt att inte dyka upp. Fast egentligen har jag planerat att åka in och köpa lite grejer som jag verkligen behöver och sen chilla på några glas vin. Får se hur det blir, men i vilket fall som helst så måste jag nog åka in ändå, har inte hämtat ut pollenmedicinen än och det känns lite onödigt att lida i onödan.


Allergitest.. Fyfan vad det kliade :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0