Tjockis, men bara lite!!

Haha asså nu när jag bor ensam så äter jag typ aldrig. Det blir på sin höjd typ en knäckemacka eller 4 chicken nuggets om jag orkar. Och självklart så protesterar kroppen. Jag dricker ju en hel del alkohol, i princip varje dag + jag har börjat ta mediciner igen (bara mot allergin men ändå) så magsyran är helt sjuk.. Jag verkligen KÄNNER hur det fräter sönder. Fyfan. Sen nu mot kvällen började jag bli hungrig, hallelujah liksom. Eller inte, för då blev jag JÄTTEhungrig hahah, och självklart hade onlinepizza.se's butiker stängt så det fick bli lite Mc Donalds. Fan vad jag är mätt nu, och nöjd!! :D åt helvete med äs just nu (fast detta är ju såklart en del utav den.. men ändå).



Som vanligt kycklig haha. Extra stor pommes, jordgubb/vanilj paj, 8 st chili cheese tops.. ÅH jävulskt gott. Men!! Självklart cola zero, förstår mig inte på folk som dricker vanlig cola??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0