take me back

Haft en myskväll med ett par goa vänner. Har egentligen tagit det lugnt hela dagen men ändå är jag vääldigt trött just nu haha? Väntar på att älskling skall logga in, han "ska bara gymma först", hmm när blev han så hurtig är ju frågan. Fast jag kommer typ somna när som helst. Och imorgon har jag också en hel del att göra så det är lika bra. Sitter för i övrigt och tittar tillbaka på alla 90925345 biljoner bilder från Egypten, från november till maj. Egentligen trivs jag rätt bra här i Sverige just nu men kan inte låta bli att längta tillbaka SOMFAN när jag får alla dessa flashbacks :(


Arabia Azur dec 2011
Detta var bara ett par dagar efter operationen och jag fick absolut inte sola såret (därav sjalen runt höfterna/magen) och fick definitivt inte simma i saltvatten haha, men blev så jäkla rastlös av att bara steka i solen så det blev ett dopp den dagen ändå. Fyfan vad jag ångrade mig dirr, har aldrig känt sådan sveda kan jag lova..... Och ja I was sippin' drinks 11 på förmiddagen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0