Studenter (+ men va?)

Stressig dag igår! Var på GTIs utspring, när jag o Cati kommer från hållplatsen så hör man "FUCK BETYGEN!! GÅ OM TREAN!" jag o C bara titta på varandra o ba - DET är Ashi!! Hahaaha går inte att missa liksom. Tror han var galnast i Gbg igår (fast han slår kanske inte Lindome-trashen som rökte på tåget usch fyfan). Sen så var det mottagningar såklart. Såå kul o jag var taggad hela dagen haha men tyckte ändå det fick vara nog så gick inte ut efteråt som mitt humör ville. Aja trevligt iaf o stort grattis till mina fina vänner. Nästa vecka är årets sista studentfirande för mig, dock i Lund så jag åker dit på måndag efter mina möten!



Och jag måste bara fråga vad kommentaren "Väx upp" ska betyda eller ens syftar på? Jag får på riktigt rysningar av såna kommentarer, det är obehagligt. Skriv ditt namn och skriv något mer konstruktivt, beskriv konkret och ge mig en anledning? Löjligt och ledsamt..


image description
image description



Sjuukt varmt hos Omid haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0