shadows in the alley

UH jag dör. Varför denna smärta? Nedre ryggen, höger "längdsida", alla muskler & leder samt det vanliga; under bröstet/revbenet och lite längre ner. Somnade av smärta vid sju nån gång och vaknade på riktigt 21:50. Tog ett varmt bad och 2 ipren under eftermiddagen och det kändes faktiskt liite bättre om jag inte inbillar mig, men den grova smärtan kom tillbaks rätt fort. Funderar på att ringa 1177 nu för just nu skakar jag typ som ett asklöv, har nog lite feber också + provat att sitta/stå/ligga i alla vinklar och inget känns bättre.
Googlade lite och såg att det kan ha att göra med njurarna.. ÅÅÅHHH. Give me a break, p-l-e-a-s-e.

Ne ska nog ta och ringa nu, ögonen smärtar fan av datorns ljusstyrka? Wtf. Hejdå.




Köpte med mig detta påväg hem från mötet. Knappt fått i mig något. Det var skitäckligt. Allt känns skitäckligt efter donken-frossan hah. Noll aptit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0