Nervös

Uhh är så jäkla nervös idag. Kanske berättar senare varför!

Än så länge får jag nöja mig med att läkarsamtalet imorse gick bra, men dum som jag är så glömde jag berätta en del grejer som hade behövts lyfta fram. Blev erbjuden Antabus och sa nej, men börjar fundera lite på det nu. Får se. Vet att det kan skada levern och jag vill inte ta några risker, är ju redan i princip helt säker på att njursmärtan kommer från alla mediciner. Började med det 2008 och har säkert proppat i mig mer än 7000 pills sen dess...... AJA nu ska jag fixa mig och försöka att lugna mina nerver. Fan för mig och min sociala fobi, fan för det verkligen.

 

Och nu börjar det regna, HALLELUJAH.

 

 


Jag har åtminstone världens sötaste bebe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väx upp

2012-06-05 @ 00:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0