"Mak sheri"

Heya.

Igår blev rätt kaos, vi hade lite folk över och nej.. Det slutade inte så bra. Fast det roliga är att mitt upp i all drama så gick jag bara därifrån haha, till min egen våning då och tvingade M komma in på Skype. Åhh jag vill verkligen hem :( jag tror på att "home is where your heart is" och just nu är mitt hjärta deff inte här. Allt jag tänker på är Hurghada!

Men innan jag åker nånstans över huvudtaget så måste jag fixa hälsan. Imorgon träffar jag min medsläkare, nästa måndag är det allergiläkare + skolmöte. Så vi får se vad som händer! Såhär kan jag inte ha det i alla fall - pappa börjar bli galen på att jag är snuvig dygnet runt 7 dar i veckan, och jag står inte ut med min äckliga halsbränna + den förskräckliga smärtan i njurarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0