"Jag är inte full eller så"

När jag var påväg till donken så var det såklart öde ute, förutom att i bussen satt en tjej och en kille, inte tillsammans. Vi alla 3 skulle av på samma hållplats. De två står vid var sitt 'räcke' vid dörren och jag står bakom de, vi är alla redo att kliva av bussen så fort den stannat och jag hade egentligen bråttom för Mc Donalds skulle stänga om 10 minuter haha. Så snubblar tjejen till, vänder sig till killen och säger - asså jag är inte full, det är bara de här skorna.. Sen vänder hon sig till mig, och jag ser den absolut sötaste tjejen jag någonsin sett. Ville typ kyssa henne där och då haha! Iaf så säger hon - ja asså folk tror att jag är full, men det är faktiskt skorna, jag har verkligen skoskav..

Så gick vi av. Men jag märkte att hon inte alls var nykter, och hon verkade lite förvirrad. Så jag fråga om hon behövde hjälp. "Med vad?" , med vad som helst svarade jag. "Jaa.. Har du skoskavsplåster eller nåt?" HAHAHA då ville jag bara kyssa henne ännu mer. Så skulle vi säga hejdå och då säger hon - tack, och förresten du är jättefin!
Dog lite inombords, ångrar att jag inte fråga om hon ville följa med till donken haha..

I alla fall så känns det som att jag bör vända på dygnet.. Lägga sig vid 4-6 på morgonen, vakna 11, somna om senare och vara halvdöd hela dagen varje dag är inte gött. Ska ta tag i det. Nån annan dag. Haha.

Förresten, du supersöta tjej med skoskav av Dr. Martens - om du nånsin ser detta, pleease hör av dig, jag är lite smått förälskad i dig haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0