halli hallå.

Nä men var ju på VC idag. Först o främst så fick jag träffa nån annan läkare än vad jag skulle? Men det var bara skönt för den här hade jag haft flera gånger innan, t.ex. det med virus i balansnerven och blodpisseriet. Iaf så förklarar jag hur ont jag har och hon säger - men du kanske är deprimerad.
Hahahaha, då blev jag fan arg. SÅÅATTEEH, vi gjorde några tester, det var infektion i kroppen dock inte urinvägsinfektion (vilket jag redan visste eftersom jag inte har nåra såna besvär). Fick springa fram och tillbaka mellan labbet och doktorns rum. Till sist börja jag fan gråta inne på labbet haha, när hon sa att jag hade feber.
Men det roliga är inte över än nej, för skall infinna mig där imon igen kl typ 09 och göra ännu fler prov. Glad att det görs men det är ju ändå läskigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0