dygnsrytm

Hej kompisar! (+ni andra som inte är kompisar men som jag vet läser ändå)


Det har varit lite kaos senaste dygnet haha. Mötte upp världens finaste tjej igår och ville halvt lite dö när jag såg henne för hon är så fin. Vet inte vad jag ska säga om kvällen hahaha, minns bara att jag var hemma tidigt, strax efter midnatt. Och att jag då skypat med M som loggat in för första gånge på Gud vet hur länge? Minns att jag skrek på honom och var sjukt förbannad för att han loggar in just den kvällen när jag inte var så tillgänglig mentalt, så att säga hahaha så himla kul ändå. Fast skäms lite nu. Sen fick jag ryck så åkte hem till Alex och sov där. Sist jag kolla på klockan innan jag somna var den typ 07, så gissa om jag är sliten nu.. Sov en timma när jag kom hem men är fortfarande seg. Blöö. Ikväll känner jag mig lite sällskapssjuk, det är skönt men ändå så tråkigt att bo ensam egentligen!


Och om endast 4-5 dagar så får jag krama om den här lilla skiten.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0