valium stesolid diazepam

Det blev lite för mycket av den varan. Jag blev pissed off på M men har insett lite nu att så fort någon annan lägger sig i vårat förhållande så går allt åt helvete. Jag vet inte om det är för att de andra faktiskt har rätt eller om det är för att de inte har en aning om min o Ms relation, hur den fungerat. Jag känner mig inte tillräckligt fokuserad för att kunna prata om dessa ting just nu och dessutom är det sånt jag skriver om i den andra bloggen, drunk on bacardi. Nu skall jag försöka lugna ner mig såpass att jag kan sova. Lite till stess då alltså haha. Inbillar mig själv att jag kan hitta "den rätta", den som gav mig samma känsla som narkosen innan operationen. Mmmmm det var fint. Förutom att kirurgen blev helt chockad över att det tog sån tid innan jag tuppade av (var skiträdd så kämpade emot sömnen och vägrade andas i masken de satte över ansiktet). Men när jag väl somnat så sov jag för länge så Marco blev orolig och när jag väl vaknat skrek jag över hela sjukhuset att "everyone is lying!!!! Dr. Ali is lying!!! Ohh Marco? No you are not lying.." hahaha minns inte ens hur länge jag var påverkad. Aja. Different story. Jag och min tendens till att byta samtalsämne på en millisekund. Fantastiskt. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0