temporary

Jag har så fruktansvärt ont i huvudet att ord inte räcker till. Plus att jag saknar. Det närmar sig 6 månader sedan dlepsolwoso och det får mig att tänka mycket.. Ett tomhål i våra hjärtan och vår vardag som ingen annan kan fylla. Men mer om det en annan dag. Jag trodde förresten att jag inte skulle kunna prata med M nu när han är på "semester" men det har vi gjort. En bra stund. 7 minuter senare ville han att jag skulle ringa upp igen hahaha så det blev 40 minuter till. Blir så lugn av hans ord. Men han fick mig att lova saker som jag egentligen inte borde lova, den jäveln :( ne men han är bra fin. Sjukt hur mycket kärlek och ömhet man kan känna inom sig för någon. Nu babblar jag bara. Och huvudvärken eskalerar snart så till den grad att det hade känts mildare att bli kastad från världens högsta berg. No joke. Med andra ord; gonatt, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0