rökfri 44 timmar!

Det går helt okej! Jättejobbigt såklart, men jag klarar mig nog. Mår riktigt dåligt, känslig, gråter, huvudvärk, seg, ångest, känns som bröstkorgen skall sprängas typ. Men det är bara abs, det är bara att stå ut.. Är stolt över mig själv, även om jag misslyckas så har jag ändå klarat två hela dagar och ni rökare vet att det är ett stort fett nej det kommer aldrig gå. Men nu skall jag tänka positivit på det. Det som är så bra är att jag har världens bästa motivation! ♥
 
 
Café Mashrabiya! Många stunder spenderade där :) hahah låtsas som man ser något mer än mina ben och ett bord..
 
 

Men annars har jag inte rest mig från sängen idag, nej.. Kollat en del Intervention men nu orkar jag inte mer. Jäkligt rastlös. Tar nog o sover en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0