On the road

Just i detta nu sitter M på bussen till Kairo från Hurgis (en resa jag också gjort.. Inte bekväm kan jag säga, och då var det ändå "first class" haha yeahright), han har tagit ledigt några dagar, vilket han verkligen förtjänat. Men sen så är jag ändå typ.. Hm, nervös? Eftersom det kommer "hända en grej", heh vet inte riktigt hur jag skall uttrycka mig om det.
Men försöker tänka positivt! Rättare sagt försöker att inte tänka så mycket alls haha. Nu känner jag mig verkligen sjuk, med huvudvärk och feber, men har hållt humöret uppe med hjälp av mitt älskade gäng i How I met your mother. Ska skriva lite i låsta bloggen och sen dra på ett avsnitt till innan jag lägger mig!
 
 
Bilden: Min absolut första kväll i Egypten ever.. Tänk om jag hade vetat då, vad jag hade framför mig!
Tips: köp icke varken sprit eller tobak på planet. Du kan få dubbelt så mycket, för hälften av priset när du väl är framme :)) haha goa tips jag ger er va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0