jag lever nog

Är bara sämst på att uppdatera denna bloggen, skriver väl mest i den låsta. Men ja det har hänt en hel del senaste dagarna. Det bara kom, jag vettefan från vart. Men jag mår piss i alla fall och har på något konstigt sätt slutat äta, enda jag får i mig e typ glass om någon tvingar mig. Men mest så sover jag. Och när jag inte sover så vill jag sova eller så drömmer jag om Egypten. Ingen verkar fatta hur innerligt jag behöver komma bort, jag behöver verkligen komma dit ett par veckor. Sen komma tillbaks lagom till att utredningen/behandlingen å det börjar.
Alla är arga för jag tydligen inte uppskattar vad jag har, jo jag vet vad jag har. Och tack men jag behöver min man, min kärlek, helvetes fan vad jag behöver honom just nu. Låter så töntigt men jag ser ingen annan anledning att leva än just för hans skull eller rättare sagt våran skull.

Kommentarer
Postat av: J

Förlåt för allt

2012-07-05 @ 05:38:56
URL: http://Freedomtime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0